Alla inlägg under september 2010

Av Rosie Werner - 2 september 2010 18:52

Vanlig torsdag!


Drinken i  morse var supergod......granatäpple smarrigt!


Kyckling till lunch


vatten vatten vatten vatten


Handlat lite kläder det blir roligare för varje gång......kläderna passar alltså bättre o bättre   


Fredag imorgon - lång dag på hemligt ställe...hihi.....det ska bli roligt och intressant och se h ur dagen slutar!!


Nu skulle jag vilja gå och lägga mig men får hålla   mig uppe lite till.....mätning i kök  det lir antagligen nästa bloggprojekt KÖKETS FÖRVANDLING!!!!


Natti natti   snart  iallafall.....

Av Rosie Werner - 1 september 2010 20:37

Jaha jag var inte så flitig att blogga som jag trodde jag skulle vara  

Men det går iallafall bra med DETOXANDET....idag är det första dagen som magen reagerar   och det känns väl"OK# det ska ju ut skiten liksom......haha


Min favvo juice ska nu bytas ut till denna:

Morgonrensa med juice

När man gör en detox börjar man dagen med juice baserad på färska frukter och bär. Juicen skall vara färskpressad från sura frukter (apelsin, grape, citron) samt innehålla två till tre matskedar av ren kallpressad olivolja, 2 vitlöksklyftor och 1 msk riven färsk ingefära. Komplettera juicen med ett ljummet örtté efter ca: 1 timme! Teét får inte innehålla socker, honung, mjölk eller sötningsmedel.



   
Det ser väl ser väl smarrigt ut  


Lilllördag idag  sen torsdag och sen FREDAG där det är heldag med ett gäng medarbetare på hemlig ort (jag vet ju så klart var det är men inte de andra 


Teatime och sen natti natti





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards