Direktlänk till inlägg 14 november 2010

November

Av Rosie Werner - 14 november 2010 12:45

Jaha då var vi inne på mitten av november - REDAN


Snart Julafton!!! Det går så himla fort nu....


Har som sagt varit dålig på att Blogga får inte riktigt in nån rutin på det.....


Vad har nu hänt under hösten .......en hel del och ändå inte....


Mitt vikariat skulle egentligen tagit slut som imorgon MEN har fått förlängt tom 30 juni nästa år    75% kommer jag att arbeta - SHIT jag har aldrig jobbat under 100% förutom när pojkarna var små och då arbetade jag natt...


Jag ska verkligen se att ta vara på mina lediga dagar     mina arbetsuppgifter kommer vara detsamma och lite nytt vilket kommer att vara utmanande





...det ska bli roligt att få vara med ett tag till och utveckla verksamheten + jag har dessutom fantastiskt roliga och härliga arbetskamrater <


Ja då får vi se vad denna vecka kan ge oss

Take Care


Tipsa om en bra sida med vackra ljus

www.vackraljus.se

 
 
Millan /sys

Millan /sys

20 januari 2011 23:30

Kom ihåg att blogga om kattorna, köket & nya soffan

pok

http://millanholmberg.bloggagratis.se

Rosie Werner

21 januari 2011 07:26

Nja katterna är ju så stora nu så det är ju inte kul...
Soffan är ju inget att blogga om kan jag tycka
KÖKET där ska det bloggas......det kommer att påbörjas mitten av mars....vi har ju vasaloppet och Dublin - Maken ska till Istanbul på utb så februari bara försvann.
Men som sagt MARS då smäller det - det ska bli sååååååååååååååååååååå skönt!
PoK

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie Werner - 10 april 2011 09:34

   Ja nu är det söndag och varmt ute 15 grader kl 08.00 inte illa man får sommarkänningar...   dock har inte bikini kroppen kommit igång     Ja köket börjar nu ta form kan man säga inte mycket kvar - härligt     Hampus och jag målade väggarna...

Av Rosie Werner - 2 april 2011 11:10

    Ja nu är det APRIL var tog Januari Februari Mars vägen?     Ja jag har haft fullt upp känns det som och snart är det sommar!!! Och där ska Påsk och Kalas och Hampus Student IN innan sommaren....+ köket ska bli klart!   Projekt köket! De...

Av Rosie Werner - 13 mars 2011 10:47

Denna vecka har flutit på..... Arbetet har varit roligt det känns som om det är på gång med utveckling och framtidstänk      Denna vecka har bestått av att PACKA ner och kasta en massa skit och sorterat i köket       Så här SNYGGT  har...

Av Rosie Werner - 6 mars 2011 11:08

Ja ha nu känns det som om jag är i fas på 2011 det har vari ett farande och flygande fram till nu. Egypten - sjuk en vecka - Dublin - Sälen och det som väntar nu är KÖKET som ska ut ett ÄKTA 70 tals kök som kommer att försvinna.....härligt!   V...

Av Rosie Werner - 18 oktober 2010 09:31

Usch vad jag har varit dålig att BLOGGA hade en ambition att iallafall EN GÅNG  i veckan skulle jag skriva men det har det INTE blivit. Igår så fick jag en liten blänkare av Syrran att det kanske var dags och det är helt rätt så nu är det dags!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards