Alla inlägg under oktober 2010

Av Rosie Werner - 18 oktober 2010 09:31

Usch vad jag har varit dålig att BLOGGA hade en ambition att iallafall EN GÅNG  i veckan skulle jag skriva men det har det INTE blivit.

Igår så fick jag en liten blänkare av Syrran att det kanske var dags och det är helt rätt så nu är det dags!


Ja det har gått en hel sommar och vi är nu inne på hösten!


Sommaren har varit skön en vecka juni i Marbella med make och yngsta sonen väldigt trevligt ställe. Vi hyrde bil och körde runt och make och son spelade golf medans jag solade och läste.


I augusti hade jag två veckors ledighet och då flög  jag och maken till Norrland

på en kortis sön-ons och hälsade på Syrran m fam och fick se deras nya fina hus. Vi hann med hur mycket som helst titta på söta valpar, dricka vin, shoppa lite, Thailändska paviljongen (som jag har varit så nyfiken på länge) och titta på film med systersonen Arthur och minimojerna nr2.


När vi kom hem så tillbringade vi en del tid i Beddinge - det har blivit så fint nu.


Sen började jag att arbeta igen för att vara ledig igen - haha har precis kommit hem från en vecka på Mallorca bara jag och maken - härligt! Nja kanske inte hela veckan det regnade och åskade ordentligt de första dagarna så pass mycket att vi inte kunde ta oss ut ens - restaurangerna var blöta och en del hade inte el. Så vi tillbringade lite tid inne med böcker, yatsy och gott vin. Men det blev bättre på slutet av veckan då passade vi på att sola och bada. Provade olika restauranger.......GOTT GOTT


  

Här moln på väg innan det blev helt svart kan man nog säga (som vanligt är det fel datum på bilden)


Vi bodde uppe på höjd och på 6 vån så vi fick motion vi to hissen bara 2 ggr - glad att jag fixade det ned höften men FY GUMPEN VILKEN DÅLIG KONDIS JAG HAR.....vilket blev bättre efter några dagars springande upp och ner till lägenheten och ner till restaurangerna.


Skärpning på den fronten får det bli - KONDISEN  


Idag har jag semester tack o lov sov inte många timmar igår - var hemma vid 05 på morgonen sen var det svårt att somna när vi väl vara hemma så idag har jag fått sova ordentligt!


På tal om semester så är det inte så långt tid till vår nästa resa till Egypten    och då är det hela familjen som ska åka  


Oj jag har ju glömt KÖKET men det får jag ta en annan dag 


Take care  


Tänk oxå på Rosa bandet


  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards