Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Rosie Werner - 26 augusti 2010 20:25

Ok idag är dag 4 och torsdag och den började precis som de andra dagarna denna vecka med CYKLING - det börjar kännas bra att få en liten genomkörare på morgonen....känner mig inte så stel efteråt!


Skulle ta lite blodprov idag för andra småkrämpor som jag har och jag dessutom vara fastande så jag fick ta frukosten med mig på jobbet


Favvo juicen (morötter, äpple och ingefära)

fruktsallad bestående av banan, äpple jordgubbar hallon och blåbär


Sen var det kyckling till lunch och till kvällsmat så blev det chili con carne......lite syndande men jag tror att det var OK iallafall


Idag har jag känt mig lite trött på em men kom oxå på att jag har druckit LITE idag....




Här är mitt nya FYND till trädgården.......familjen höll på att få spel det var nog fulaste de sett......jag tycker att den söt....


Jaha då är det fredag imorgon och sen kommer det HELG......då kan man kanske bli lite lockad av SYNDEN men då får jag bita ihop    


Natti natti  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards